الثلاثاء، 30 يونيو 2009

خبال عاشق


(1)
مكنتش أعرف أن القسوة
ف حبك نهم
وان البعد عنك أتصال
واللمس فيكي انفعال
مكنتش ببكي بحساب
ولا بستني منك جواب
خدرت نفسي عشان
محسش باي ألم
وانا بشرب السم من أيديكي
مكنتش عارف أيه العمل
(2)
حبست نفسي جوة سجن
أنتي سوره
مكنتش أعرف ان نحيبي
فيه لذة ليكي
ولو كنت عرفت
كنت زودت
كنت أحبس نفسي تاني
كنت أبكي
بدل الدموع دم
كنت أشتريت منك هم
كنت لفيت بأيدي
خنجر عشقك وهو
مغروز ف قلبي
(3)
كنت رفضتك تحييني
وانتي بتموتيني
مكنتش أعرف ليه
حبك ف قلبي
زي الوشم
زي الضي
زي الكتب اللي
صفحاتها لسه بيضا
متكتبش عليها
والشعر اللي لسه متقالش
وجناح الملايكة
اللي لسه متطالش
(4)
انا غزلي غزل
لونه اردوازي
لانك ف لون الشفق
والغزل فيكي صلاة
خبلي فيك تجلي
واندهاشي فيكي انعكاس
وصول زي مبيقولوا
تأمل او اشتياق
ولاني انا المجذوب
فالبعد عنك بيخوف
وعشقي فيك تصوف

م.ع
30/06/2009

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق