الخميس، 11 يونيو 2009

في نفس الوقت

(1)
زي ما السحاب
في السما ممدود
وزي ما الحب من
قلب الكره مولود
وزي ما عمر البشر
معدود
أحلف اني حبيتك
وكرهتك في نفس الوقت
حبيتك من كل قلبي
ويمكن عشان كده انا ضعت
راحت معاكي ايامي
بس انا رجعت
(2)
ايامي معاكي الحزينة
اللي شبه ورق الشجر
في الخريف
شبه الانسان وهو حاسس
انه ضعيف
شبه حاجات كتير متتوصفش
شبه حاجات كتير متتعرفش
(3)
احلف اني حبيتك
وكرهتك في نفس الوقت
كرهت ضعفي يمكن كرهت
قوتك
كرهت نارك كتير
بس كرهت اكتر جنتك
انتي حناني
اللي كرهني اني اكون حنون
انتي عقلي اللي خلاني
احب ان اكون مجنون
(4)
انا اللي حبيتك وانتي كرهاني
وكرهتك
وانتي حباني
اخدت منك كرهك
واخدتي مني حناني
حبيت فيكي حاجات كتير
وكرهت حاجات اكتر
فكان لازم اهرب
وانا بحبك
وفي نفس الوقت
حباني وكرهاني
وبرغم اني اديتك كل حاجة
يرضه في نظرك انا اناني
(5)
ولان كل حاجة وليها وقت
فكان لازم اني اسيبك
واخليكي تسيبني
في نفس الوقت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق