الخميس، 11 يونيو 2009

كلام مبيكملش بعضه

- رغم اني بحبك باقول
اني بكرهك
نفسي اوي ابعد عنك
وفي نفس الوقت بعشقك
رغم ان صوتي مش موجود
زيه زي كنز مفقود
بحاول باللي باقي منه
اني اندهك
- عارف ان اللي حاكم علاقتي
بيكي هو الدم
او يمكن يكون الهم
او جايز فاكرك بنت العم
قريبة اوي مني
وبعيدة بعد اليم
- سايب نفسي لروحي
تتكلم وياها كتير
وفاكر روحي عليك امير
وانا واحد عادي
كلامي مبيكملش بعضه
كلامي مالوش اول ولا اخر
كلامي حزين وساخر
ويمكن عكس بعض
كلامي بين السماء والارض
- ورغم حبي لعنيكي ورموشها
بحس اني لابسك توب عليا
فيكي حاجات كتير بس مش باشوفها
وحاسس ان قربك
هو القضية
- بحضر كلام كتير عشان اقوله
وافترض انك هتسمعيه
بروح عند الجبل ومش باطوله
وبسمع نفسي كلام نفسي انك
تقوليه
بكمل كلامي بكلامك
بخلط كرهي بحنانك ببدل مكانين تلاتة
وببيع في الاخر مكاني بمكانك
- يمكن حاسس اني كلامي
مالوش لزوم
بس باقوله
وعلي فرض ان الجبل كبير
مصيري هاطوله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق